
Services
Με επίκεντρο τις διάφορες ανάγκες και στόχους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, Η MTC GROUP αναλαμβάνει ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στους τομείς της Συμβουλευτικής Τουρισμού και της Επικοινωνίας Επιχειρήσεων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν τους τομείς τουριστικού marketing και προβολής
Ειδικότερα :
-
Εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει ο προορισμός.
-
Έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης ( προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες )
-
Μελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος : Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων ανάλογα και με την διεθνή ζήτηση.
-
Δημιουργία ή/και συντήρηση << ταυτότητας >> με ενοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών
-
Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών με βάση τα ευρήματα από Trip Advisor ( κωδικοποίηση – συμπεράσματα )
-
Θέματα άσκησης τουριστικής πολιτικής ( υποδομές, προσβασιμότητα, παρεχόμενες προς τουρίστες υπηρεσίες )
-
Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων των τουριστικών επαγγελματιών σε συνεργασία με ειδικούς, κατά περίπτωση επιστήμονες και ειδικούς.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
-
Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών : Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με το κοινό ( ταξιδιωτικοί πράκτορες , δημοσιογράφοι , υποψήφιοι τουρίστες ), με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης
-
Προτάσεις και εισηγήσεις για την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων προβολής
-
Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό ( concept / branding / θέματα strategic marketing )
-
Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ενεργειών ( media planning )
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
-
Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων
-
Οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από τις αγορές ενδιαφέροντος.
-
Οργάνωση προωθητικών ενεργειών .
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
-
Διαμόρφωση «προϊόντος» : τι πουλάμε ( π.χ διαμονή / διαμονή με πρωινό / διαμονή και γεύματα / εκδηλώσεις ανεξαρτήτου διαμονής ) , Ενημέρωση των δυνατοτήτων ή/και δημιουργία πακέτου.
-
Στόχευση αγορών : που το πουλάμε / δημογραφικές + γεωγραφικές αγορές.
-
Διερεύνηση συμβατικών και μη συμβατικών τρόπων προβολής : πως το πουλάμε / διαφήμιση / δημόσιες σχέσεις / προωθητικές ενέργειες / συμμετοχή σε εκθέσεις.
-
Δημιουργία προγράμματος προβολής ( media planning / above – below the line promotion ).
-
Επιμέλεια προωθητικού υλικού.
-
Αξιολόγηση προτάσεων / ευκαιριών προβολής.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
-
Σύνταξη ή έλεγχος κειμένων δημοσιότητας (ομιλίες, άρθρα, δελτία τύπου, κείμενα εντύπων).
-
Σύνταξη, αποστολή και προώθηση δελτίων τύπου ,
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ
-
Σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεγονότων που πλήττουν τη φήμη της περιοχής και αφορούν θέματα ασφάλειας, ατυχήματα ή δυστυχήματα με θύματα τουρίστες, δυσφημιστικά δημοσιεύματα ή ακόμα και παράπονα (δικαιολογημένα ή και αδικαιολόγητα) εκ μέρους των επισκεπτών που έχουν λάβει το φως της δημοσιότητας, καταρτίζονται προγράμματα επικοινωνιακής διαχείρισης με άμεση υλοποίηση.
-
Συμμετοχή στη συγκρότηση επιτροπής διαχείρισης κρίσεων.
-
Οργάνωση συνεντεύξεων Τύπου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
Γραφείο Τύπου
-
Στρατηγική επικοινωνίας
-
Συνεντεύξεις Τύπου