top of page

Services

Με επίκεντρο τις διάφορες ανάγκες και στόχους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, Η MTC GROUP αναλαμβάνει ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στους τομείς της Συμβουλευτικής Τουρισμού και της Επικοινωνίας Επιχειρήσεων.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

 

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν τους τομείς τουριστικού marketing και προβολής

Ειδικότερα :

  • Εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει ο προορισμός.

  • Έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης ( προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες )

  • Μελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος : Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων ανάλογα και με την διεθνή ζήτηση.

  • Δημιουργία ή/και συντήρηση << ταυτότητας >> με ενοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών

  • Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών με βάση τα ευρήματα από Trip Advisor ( κωδικοποίηση – συμπεράσματα )

  • Θέματα άσκησης τουριστικής πολιτικής ( υποδομές, προσβασιμότητα, παρεχόμενες προς τουρίστες υπηρεσίες )

  • Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων των τουριστικών επαγγελματιών σε συνεργασία με ειδικούς, κατά περίπτωση επιστήμονες και ειδικούς.

 

 

ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών : Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο  επικοινωνίας  με το κοινό ( ταξιδιωτικοί πράκτορες , δημοσιογράφοι , υποψήφιοι τουρίστες ), με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης

  • Προτάσεις και εισηγήσεις για την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων προβολής

  • Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό ( concept / branding / θέματα strategic marketing )

  • Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ενεργειών ( media planning )

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  • Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων

  • Οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από τις αγορές ενδιαφέροντος.

  • Οργάνωση προωθητικών ενεργειών .

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

  • Διαμόρφωση «προϊόντος» : τι πουλάμε ( π.χ διαμονή / διαμονή με πρωινό / διαμονή και γεύματα / εκδηλώσεις ανεξαρτήτου διαμονής ) , Ενημέρωση των δυνατοτήτων ή/και δημιουργία πακέτου.

  • Στόχευση αγορών : που το πουλάμε / δημογραφικές + γεωγραφικές αγορές.

  • Διερεύνηση συμβατικών και μη συμβατικών τρόπων προβολής : πως το πουλάμε / διαφήμιση / δημόσιες σχέσεις / προωθητικές ενέργειες / συμμετοχή σε εκθέσεις.

  • Δημιουργία προγράμματος προβολής ( media planning / above – below the line promotion ).

  • Επιμέλεια προωθητικού υλικού.

  • Αξιολόγηση προτάσεων / ευκαιριών προβολής.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

 

  • Σύνταξη ή έλεγχος κειμένων δημοσιότητας (ομιλίες, άρθρα, δελτία τύπου, κείμενα εντύπων).

  • Σύνταξη, αποστολή και προώθηση δελτίων τύπου ,

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ

  • Σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεγονότων που πλήττουν τη φήμη της περιοχής  και αφορούν θέματα ασφάλειας, ατυχήματα ή δυστυχήματα με θύματα τουρίστες, δυσφημιστικά δημοσιεύματα ή ακόμα και παράπονα (δικαιολογημένα ή και αδικαιολόγητα) εκ μέρους των επισκεπτών που έχουν λάβει το φως της δημοσιότητας, καταρτίζονται προγράμματα  επικοινωνιακής διαχείρισης με άμεση υλοποίηση.

  • Συμμετοχή στη συγκρότηση επιτροπής διαχείρισης κρίσεων.

  • Οργάνωση συνεντεύξεων Τύπου.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 

  • Γραφείο Τύπου 

  • Στρατηγική επικοινωνίας 

  • Συνεντεύξεις Τύπου 

bottom of page