Case Study: Χίος – Marketing plan 
Δράση: Καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος  πρόταση για εμπλουτισμό ταυτότητας που υπερτονίζει την αυθεντικότητα/ μοναδικότητα μέσα από την προσθήκη στο logo, του ΧΙΟΣΤΜ: «Τόπος Μαστίχας, Τόπος Μυροβόλος» και το slogan «Άρωμα». 
Αποτέλεσμα: Η ευρηματικότητα του slogan έγινε αποδεκτή ακόμη και από τη διοίκηση των Hondos Center που δέχτηκαν να προβάλλουν τον προορισμό χωρίς κόστος, σε 50 πολυκαταστήματα του σε όλη την Ελλάδα

 

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Επικοινωνίας, Προβολής  & Τουριστικού Μάρκετινγκ 

Case Study: Σίφνος – Marketing plan 
Δράση: Καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος  πρόταση για ταυτότητα που αποκαλύπτει την σχέση του νησιού με τη γη και τη γαστρονομία, «Σίφνος ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΡΜΟΝΙΑΣ» 
Εφαρμογές:  Δημιουργία πρωτότυπου φυλλαδίου με τη μορφή οδηγού μαγειρικής. 

 
 

Case Study: Αλόννησος – Marketing plan 
Δράση: Καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος , πρόταση για ταυτότητα σχετικά 
Με την μοναδική εμπερία διακοπών «Λίγα να σκέφτεσαι …πολλά να θυμάσαι»!.     
Ενδεικτική εφαρμογή: Ανάρτηση γιγαντοαφίσας εντυπωσιακών διαστάσεων 16μ x 4μ σε ένα από τα κεντρικότερα και πιο πολυσύχναστα σημεία της Θεσ/νίκης με την ανάμειξη επώνυμου και πρωτότυπο σλόγκαν πράγμα που προκάλεσε μεγάλη δημοσιότητα. 

Case Study: ΙΟΣ  - Σχολικός Τουρισμός. 
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με TO και δημοσιογράφους με έμφαση στον τουρισμό νεολαίας από Σλοβακία .  
Αποτέλεσμα δημοσιότητας: Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή.  
Αποτελέσματα πωλήσεων: Χτίσιμο πακέτου από τον ΤΟ + κίνητρα από τον προορισμό (δωρεάν γευσιγνωσία και παρουσίαση σχετικά με την Ίο και τον Όμηρο).

 

Case Study: Μύκονος  - Συνέργεια με την αεροπορική εταιρία Flyniki - Άνοιγμα στην Αυστρία.  
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 50 Αυστριακούς experts: Πράκτορες, δημοσιογράφους, celebrities και τα διευθυντικά στελέχη της Flyniki (Διοργάνωση από Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας & MTC GROUP).  
Αποτέλεσμα Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή, που «έτρεχαν» για ένα μήνα συνεχώς & ενίσχυση πωλήσεων.    

 

Case Study: Μύκονος  - Συνέργεια με την αεροπορική εταιρία Volotea – Προώθηση των Κυκλάδων – άνοιγμα νέων προορισμών.  
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Ιταλία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 10 Ιταλούς δημοσιογράφους, bloggers, εκπροσώπους πρακτορείων και διευθυντικά στελέχη της αεροπορικής εταιρίας.  Αποτέλεσμα Δεκάδες δημοσιεύματα και ένταξη νέων προορισμών χωρίς αεροπορική πρόσβαση στις προτάσεις της Volotea  για διακοπές.  

 

Case Study: Αλόννησος  - Ανάδειξη γαστρονομικού Τουρισμού & εκπαίδευση επαγγελματιών.   
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με εξειδικευμένους δημοσιογράφους/ bloggers στη Γαστρονομία και το Ταξίδι σε συνεργασία με τη Διεθνή Ένωση Συντακτών για τη Γαστρονομία, τον Οινο και το Ταξίδι (IFWTWA) που λειτουργεί από το 1950 και συγκεντρώνει 3.000 μέλη από όλο τον κόσμο που συνεργάζονται με κορυφαία ΜΜΕ. Στο πλαίσιο του ταξιδιού θα λάβει χώρα σεμινάριο από ειδικό της ένωσης σε θέματα γαστρονομικού τουρισμού.    
Αποτελέσματα : Η δράση θα υλοποιηθεί τον Σεπτέμβριο 2015. Η ένωση ήδη προωθεί τον προορισμό με αναφορές και πριν το ταξίδι.      

 

 
 

Case Study: Ναυπακτία  - Συνεργασία με ΗΑΤΤΑ για fam trip και workshops.   
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης 15 Έλληνες τουριστικούς πράκτορες και  οργάνωση 2 workshops με προγραμματισμένες συναντήσεις. Έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού.  
Αποτέλεσμα: Νέες συνεργασίες αύξηση τζίρου μέχρι και 25% σε ξενοδοχεία που συμμετείχαν ενεργά.

Case Study: Σαντορίνη  - Οργάνωση Yoga fam trip από Σουηδία.  
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με επικεφαλής και κυρία διοργανώτρια την δημοφιλή παρουσιάστρια κα Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.  Στο ταξίδι συμμετείχαν 20 επηρεαστές της κοινής γνώμης, ηθοποιοί, επώνυμοι γυμναστές yoga και δημοσιογράφοι   
Αποτελέσματα : Συστηματική προβολή στα social media, εντυπα αφιερώματα και έκδοση ενός οδηγού γυμναστικής με… φόντο τη Σαντορίνη.

 
Μάθετε πρώτοι τα νέα της MTC

© 2019 by Gio.