Tourism Marketing, Consulting Services, Business Communication

 Case Study: Chios - Marketing plan Action: Recording supply and demand, identifying comparative advantage, proposal for identity enrichment that emphasizes the authenticity / uniqueness through the addition to the logo of HIOSTM: "Place of Mastic, Place of Myrovolos" and the slogan "Aroma". Result: The ingenuity of the slogan was accepted even by the management of Hondos Center who agreed to promote the destination at no cost, in its 50 department stores throughout Greece

DESTINATION_MARKETING-081.jpg
DESTINATION_MARKETING-082.jpg
DESTINATION_MARKETING-079.jpg
 

Case Study: Σίφνος – Marketing plan Action: Recording supply and demand, identifying comparative advantage proposal for identity that reveals the relationship of the island with the land and gastronomy, "Sifnos RECIPE OF HARMONY" Applications: Creating an original booklet in the form of a cooking guide.

DESTINATION_MARKETING-085.jpg
DESTINATION_MARKETING-084.png
 
 

Case Study: Αλόννησος – Marketing plan 
Δράση: Καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος , πρόταση για ταυτότητα σχετικά 
Με την μοναδική εμπερία διακοπών «Λίγα να σκέφτεσαι …πολλά να θυμάσαι»!.     
Ενδεικτική εφαρμογή: Ανάρτηση γιγαντοαφίσας εντυπωσιακών διαστάσεων 16μ x 4μ σε ένα από τα κεντρικότερα και πιο πολυσύχναστα σημεία της Θεσ/νίκης με την ανάμειξη επώνυμου και πρωτότυπο σλόγκαν πράγμα που προκάλεσε μεγάλη δημοσιότητα. 

DESTINATION_MARKETING-087.jpg
DESTINATION_MARKETING-086.jpg

Case Study: ΙΟΣ  - Σχολικός Τουρισμός. 
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με TO και δημοσιογράφους με έμφαση στον τουρισμό νεολαίας από Σλοβακία .  
Αποτέλεσμα δημοσιότητας: Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή.  
Αποτελέσματα πωλήσεων: Χτίσιμο πακέτου από τον ΤΟ + κίνητρα από τον προορισμό (δωρεάν γευσιγνωσία και παρουσίαση σχετικά με την Ίο και τον Όμηρο).

DESTINATION_MARKETING-113.jpg
DESTINATION_MARKETING-114.jpg
DESTINATION_MARKETING-115.jpg
 

Case Study: Μύκονος  - Συνέργεια με την αεροπορική εταιρία Flyniki - Άνοιγμα στην Αυστρία.  
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 50 Αυστριακούς experts: Πράκτορες, δημοσιογράφους, celebrities και τα διευθυντικά στελέχη της Flyniki (Διοργάνωση από Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας & MTC GROUP).  
Αποτέλεσμα Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή, που «έτρεχαν» για ένα μήνα συνεχώς & ενίσχυση πωλήσεων.    

 
DESTINATION_MARKETING-116.jpg
DESTINATION_MARKETING-117.jpg
DESTINATION_MARKETING-118.png

Case Study: Μύκονος  - Συνέργεια με την αεροπορική εταιρία Volotea – Προώθηση των Κυκλάδων – άνοιγμα νέων προορισμών.  
Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Ιταλία. 
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 10 Ιταλούς δημοσιογράφους, bloggers, εκπροσώπους πρακτορείων και διευθυντικά στελέχη της αεροπορικής εταιρίας.  Αποτέλεσμα Δεκάδες δημοσιεύματα και ένταξη νέων προορισμών χωρίς αεροπορική πρόσβαση στις προτάσεις της Volotea  για διακοπές.  

 
DESTINATION_MARKETING-121.jpg
DESTINATION_MARKETING-122.jpg
DESTINATION_MARKETING-119.jpg

Case Study: Αλόννησος  - Ανάδειξη γαστρονομικού Τουρισμού & εκπαίδευση επαγγελματιών.   
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με εξειδικευμένους δημοσιογράφους/ bloggers στη Γαστρονομία και το Ταξίδι σε συνεργασία με τη Διεθνή Ένωση Συντακτών για τη Γαστρονομία, τον Οινο και το Ταξίδι (IFWTWA) που λειτουργεί από το 1950 και συγκεντρώνει 3.000 μέλη από όλο τον κόσμο που συνεργάζονται με κορυφαία ΜΜΕ. Στο πλαίσιο του ταξιδιού θα λάβει χώρα σεμινάριο από ειδικό της ένωσης σε θέματα γαστρονομικού τουρισμού.    
Αποτελέσματα : Η δράση θα υλοποιηθεί τον Σεπτέμβριο 2015. Η ένωση ήδη προωθεί τον προορισμό με αναφορές και πριν το ταξίδι.      

 

 
DESTINATION_MARKETING-126.jpg
DESTINATION_MARKETING-125.jpg
DESTINATION_MARKETING-124.png
 

Case Study: Ναυπακτία  - Συνεργασία με ΗΑΤΤΑ για fam trip και workshops.   
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης 15 Έλληνες τουριστικούς πράκτορες και  οργάνωση 2 workshops με προγραμματισμένες συναντήσεις. Έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού.  
Αποτέλεσμα: Νέες συνεργασίες αύξηση τζίρου μέχρι και 25% σε ξενοδοχεία που συμμετείχαν ενεργά.

DESTINATION_MARKETING-127.jpg
DESTINATION_MARKETING-128.jpg
DESTINATION_MARKETING-129.jpg

Case Study: Σαντορίνη  - Οργάνωση Yoga fam trip από Σουηδία.  
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με επικεφαλής και κυρία διοργανώτρια την δημοφιλή παρουσιάστρια κα Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.  Στο ταξίδι συμμετείχαν 20 επηρεαστές της κοινής γνώμης, ηθοποιοί, επώνυμοι γυμναστές yoga και δημοσιογράφοι   
Αποτελέσματα : Συστηματική προβολή στα social media, εντυπα αφιερώματα και έκδοση ενός οδηγού γυμναστικής με… φόντο τη Σαντορίνη.

 
DESTINATION_MARKETING-130.jpg