Αναζήτηση

Ξεκινούν τα σεμινάρια τουρισμού από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο στη Σκιάθο

Μία ακόμα σημαντική εκπαιδευτική πρωτοβουλία ξεκινάει από φορείς του νησιού της Σκιάθου (Ένωση Ξενοδόχων – Εμπορικός & Επαγγελματικός Σύλλογος – Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων ) και υπό την αιγίδα του Δήμου. Αυτή τη φορά η συνεργασία γίνεται με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο στην Ελλάδα και το τμήμα της σχολής τουρισμού με επικεφαλής την κα Μάγδα Πειστικού.

Η εξωστρέφεια που επιχειρεί να πραγματοποιήσει το Μητροπολιτικό Κολλέγιο σε συνάρτηση με την ανάγκη των ανθρώπων που αποτελούν τον σημαντικό κρίκο στην επιτυχία του τουριστικού προϊόντος στην Σκιάθο ήταν το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, της μοναδικής προς το παρόν σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το πρώτο σεμινάριο θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του zoom το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου στις 19:00 και θα έχει διάρκεια περίπου 2 ώρες. Τίτλος του σεμιναρίου είναι : COVID-19 vs TOURISM : Διαχείριση τουριστικών προορισμών με εισηγητή τον καθηγητή και μέντορα στα Πανεπιστημιακά προγράμματα του Τμήματος του Μ.Κ. και προέδρου του MTC GROUP κ. Νότη Μαρτάκη




Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν θα πρέπει απαραίτητα έως και την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου στις 22:00 να συμπληρώσουν την παρακάτω φόρμα εγγραφής : https://secure.blueoctane.net/forms/BNVG1KIWO6O5 Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου θα αποσταλούν αναλυτικές οδηγίες στους εκπαιδευόμενους μέσω των email και sms που θα τους σταλούν. Τον συντονισμό των σεμιναρίων με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο έχει 4μελής επιτροπή που απαρτίζεται από τους: Διαμαντής Μαθηνός Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Σκιάθου | Μάγδα Πειστικού Επικεφαλής σχολής τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου | Νικόλαος Τζούμας Δημοσιογράφος | Βίκυ Αξιαρλή Επιχειρηματίας μέλος Δ.Σ. του ΕΕΣΥΣ

Μετά το πέρας κάθε μαθημάτων θα αποστέλλεται βεβαίωση παρακολούθησης μόνο σε όσους θα έχουν εγγραφεί και θα βρίσκονται online στην παρουσίαση. COVID-19 vs TOURISM : Διαχείριση τουριστικών προορισμών Οι νέες τάσεις και τα δεδομένα της ταξιδιωτικής αγοράς πριν και μετά την εμφάνιση της πανδημίας. Η μεταστροφή από το μαζικό στον επιλεκτικό τουρισμό/ευκαιρίες για ποιοτική στροφή στο τουριστικό πλήθος. Το δίπτυχο «ποιότητα και ασφάλεια» σε αντικατάσταση του παραδοσιακού μοντέλου «ήλιος και θάλασσα»/ το ανταγωνιστικό πεδίο στη σχέση αξίας-τιμής. Τα φαινόμενα της εποχής: φόβος = προσοχή /φοβία = εμμονή και τα σύνδρομα του σύγχρονου ταξιδιώτη : αγοραφοβία/ ιδρυματοποίηση Η υπεροχή των επικοινωνιακών κανόνων στη διαχείριση κρίσης έναντι των κλασσικών μεθόδων προβολής/ η σχέση πομπού – δέκτη και το περιεχόμενο του μηνύματος. Η μεθοδολογία υπέρβασης του εμποδίου του δισταγμού στην πραγματοποίηση του ταξιδιού/ ο ρόλος των επαγγελματιών στη διαδικασία πειθούς. Η «κινητοποίηση» των ειδικών ομάδων συμφερόντων και η προσαρμογή στον εναλλακτικό χαρακτήρα των διακοπών/ workation η νέα μορφή τουρισμού ή αλλιώς οι ψηφιακοί νομάδες. Παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές

Stay in touch

© 2019 by Gio.