top of page

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Προσφορά, Προοπτικές & Τουριστικός Μάρκετινγκ

Μελέτη περίπτωσης: Χίος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ

Δράση: καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος, πρόταση εμπλουτισμού ταυτότητας που τονίζει την αυθεντικότητα/μοναδικότητα μέσω της προσθήκης στο λογότυπο της HIOSTM: «Τόπος Μαστίχας, Τόπος Μυροβόλου» και το σλόγκαν «Άρωμα». Αποτέλεσμα: Η ευρηματικότητα του σλόγκαν έγινε αποδεκτή ακόμη και από τη διοίκηση του Hondos Center που συμφώνησε να προωθήσει τον προορισμό χωρίς κόστος, στα 50 πολυκαταστήματά του σε όλη την Ελλάδα

DESTINATION_MARKETING-081.jpg
DESTINATION_MARKETING-082.jpg
DESTINATION_MARKETING-079.jpg
Χίος

Μελέτη περίπτωσης: Σίφνος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ

Δράση: καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός πρότασης συγκριτικού πλεονεκτήματος για ταυτότητα που αποκαλύπτει τη σχέση του νησιού με τη γη και τη γαστρονομία, «ΣΙΦΝΟΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΡΜΟΝΙΑΣ» Εφαρμογές: Δημιουργία πρωτότυπου φυλλαδίου σε μορφή οδηγού μαγειρικής.

DESTINATION_MARKETING-085.jpg
DESTINATION_MARKETING-084.png
Σίφνος
Αλόννησος

Μελέτη περίπτωσης: Αλόννησος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ

Δράση: Καταγραφή προσφοράς και ζήτησης, εντοπισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος , πρόταση για ταυτότητα σχετικά με την μοναδική εμπειρία διακοπών «Λίγα να σκέφτεσαι …πολλά να θυμάσαι»!.    Ενδεικτική εφαρμογή: Ανάρτηση γιγαντοαφίσας εντυπωσιακών διαστάσεων 16μ x 4μ σε ένα από τα κεντρικότερα και πιο πολυσύχναστα σημεία της Θεσ/νίκης με την ανάμειξη επώνυμου και πρωτότυπο σλόγκαν πράγμα που προκάλεσε μεγάλη δημοσιότητα.

DESTINATION_MARKETING-086.jpg
image.png

Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΣ - Σχολικός Τουρισμός.

Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία.

Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με TO και δημοσιογράφους με έμφαση στον τουρισμό νεολαίας από Σλοβακία . 

Αποτέλεσμα δημοσιότητας: Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή. 

Αποτελέσματα πωλήσεων: Χτίσιμο πακέτου από τον ΤΟ + κίνητρα από τον προορισμό (δωρεάν γευσιγνωσία και παρουσίαση σχετικά με την Ίο και τον Όμηρο).

DESTINATION_MARKETING-113.jpg
DESTINATION_MARKETING-114.jpg
DESTINATION_MARKETING-115.jpg
Ίος

Μελέτη περίπτωσης: Μύκονος - Συνδυασμός με την αεροπορική εταιρία Flyniki - Άνοιγμα στην Αυστρία .

Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία. Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 50 Αυστριακούς experts: Πράκτορες, δημοσιογράφους, celebrities και τα διευθυντικά στελέχη της Flyniki (Διοργάνωση από Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας & MTC GROUP).  Αποτέλεσμα Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή, που «έτρεχαν» για ένα μήνα συνεχώς & ενίσχυση πωλήσεων.    

ων.  

Μύκονος
DESTINATION_MARKETING-116.jpg
DESTINATION_MARKETING-117.jpg
DESTINATION_MARKETING-118.png

Μελέτη περίπτωσης: Μύκονος - Συνδυασμός με την αεροπορική εταιρία Volotea - Προώθηση των Κυκλάδων - ερωτήσεις που επιδιώκονται.

Ευκαιρία: Αξιοποίηση των νέων απευθείας πτήσεων από Αυστρία.

Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με 50 Αυστριακούς experts: Πράκτορες, δημοσιογράφους, celebrities και τα διευθυντικά στελέχη της Flyniki (Διοργάνωση από Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας & MTC GROUP). 

Αποτέλεσμα Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, έντυπα αφιερώματα, ηλεκτρονική προβολή, που «έτρεχαν» για ένα μήνα συνεχώς & ενίσχυση πωλήσεων.  

Μύκονος Volotea
DESTINATION_MARKETING-121.jpg
DESTINATION_MARKETING-122.jpg
DESTINATION_MARKETING-119.jpg

Μελέτη περίπτωσης: Αλόννησος - Ανάδειξη γαστρονομικού Τουρισμού & ειδική χρήση.
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με εξειδικευμένους δημοσιογράφους/ bloggers στη Γαστρονομία και το Ταξίδι σε συνεργασία με τη Διεθνή Ένωση Συντακτών για τη Γαστρονομία, τον Οινο και το Ταξίδι (IFWTWA) που λειτουργεί από το 1950 και συγκεντρώνει 3.000 μέλη από όλο τον κόσμο που συνεργάζονται με κορυφαία ΜΜΕ. Στο πλαίσιο του ταξιδιού που έλαβε χώρα σεμινάριο από ειδικό της ένωσης σε θέματα γαστρονομικού τουρισμού.    Αποτελέσματα : Η δράση υλοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο 2015. Η ένωση ήδη προωθεί τον προορισμό με αναφορές και πριν το ταξίδι.      ι.

Αλόννησος Taste
DESTINATION_MARKETING-126.jpg
DESTINATION_MARKETING-125.jpg
DESTINATION_MARKETING-124.png
Ναυπακτία

Μελέτη περίπτωσης: Ναυπακτία - Συνεργασία με ΗΑΤΤΑ για οικογενειακό ταξίδι και εργαστήρια.
Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης 15 Έλληνες τουριστικούς πράκτορες και  οργάνωση 2 workshops με προγραμματισμένες συναντήσεις. Έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού.  

Αποτέλεσμα: Νέες συνεργασίες αύξηση τζίρου μέχρι και 25% σε ξενοδοχεία που συμμετείχαν ενεργά.

DESTINATION_MARKETING-127.jpg
DESTINATION_MARKETING-128.jpg
DESTINATION_MARKETING-129.jpg

Case Study: Σαντορίνη  - Οργάνωση Yoga fam trip από Σουηδία.

 Δράση:  Ταξίδι εξοικείωσης με επικεφαλής και κυρία διοργανώτρια την δημοφιλή παρουσιάστρια κα Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.  Στο ταξίδι συμμετείχαν 20 επηρεαστές της κοινής γνώμης, ηθοποιοί, επώνυμοι γυμναστές yoga και δημοσιογράφοι   

Αποτελέσματα : Συστηματική προβολή στα social media, εντυπα αφιερώματα και έκδοση ενός οδηγού γυμναστικής με… φόντο τη Σαντο

Σαντορίνη
DESTINATION_MARKETING-130.jpg
bottom of page