top of page

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Προσφορά, Προοπτικές & Τουριστικός Μάρκετινγκ

Μελέτη περίπτωσης: Χίος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ
Δράση: Καταγραφή προσθήκης και διαθεσιμότητας, εντοπισμός συγκριτικού χαρακτήρα εκτήματος για εμπλουτισμένη ουσία που απαιτούνταν κάθε φορά που προσφέρουμε αυθεντικά / ιδικότητα από την προσθήκη στο λογότυπο, του ΧΙΟΣΤΜ: «Τόπος Μαστίχας, Τόπος Μυροβόλος» και το σύνθημα «Άρωμα».
Αποτέλεσμα: Η ευεργεσία του σλόγκαν διαχωρίσεις και και από τη διάθεσή τους στο Hondos Center που δέχτηκαν να προβάλλουν τον εαυτό μας, σε 50 πολυκαταστήματα του σε όλη την Ελλάδα

DESTINATION_MARKETING-081.jpg
DESTINATION_MARKETING-082.jpg
DESTINATION_MARKETING-079.jpg
Χίος

Μελέτη περίπτωσης: Σίφνος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ
Δράση: Καταγραφή προσθήκης και διαθεσιμότητας, εντοπισμός συγκριτικού περιεχομένου που απαιτούνται για την ταυτότητα που θέλουμε να κάνω την εικόνα του φύλλου με τη γη και τη γαστρονομία, «Σίφνος ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΡΜΟΝΙΑΣ»
Εφαρμογή: Σχεδίαση πρωτοτότυπου φυλλαδίου με τη μορφή ομορφο μαγειρό.

DESTINATION_MARKETING-085.jpg
DESTINATION_MARKETING-084.png
Σίφνος
Αλόννησος

Μελέτη περίπτωσης: Αλόννησος - Πρόγραμμα μάρκετινγκ
Δράση: Καταγραφή προσθήκης και διαθεσιμότητας, εντοπισμός συγκριτικού χαρακτήραεκτήματος, προσφορές για ταυτότητα
Με την ιδιαίτερη εμφάνισηπερία διακοπών «Λίγα να σκέφτεσαι… πολλά να θυμάσαι» !.
Εντρυθμιστική εφαρμογή: Ανάρτηση γιγαντοτοαφίσας εντυπωσιακών διαστάσεων 16μ x 4μ σε ένα από τα κεντρικά πρόσθετα και πολύς πολυσύχναστα στοιχεία της Θεσ / νίκης με την ανάδειξη επώνυμου και πρωτότυπο σλόγκαντος που προοπτική διάσταση.

DESTINATION_MARKETING-087.jpg
DESTINATION_MARKETING-086.jpg

Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΣ - Σχολικός Τουρισμός.
Ευκαιρία: Αξιολόγηση χωριστά πότε από Αυστρία.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης με TO και διαγράφους με διαφαση στον του νεολαίας από Σλοβακία.
Αποτέλεσμα ικανότητα: Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, ένδειξη αφιερώματα, εικονική προβολή.
Αποτελέσματα πωλήσεων: Χτίσιμο πακέτου από τον ΤΟ + εξοπλισμόςτρα από τον χρόνο (χρήση γευσιγνωσία και χρήσηση με την Ίο και τον Όμηρο).

DESTINATION_MARKETING-113.jpg
DESTINATION_MARKETING-114.jpg
DESTINATION_MARKETING-115.jpg
Ίος

Μελέτη περίπτωσης: Μύκονος - Συνδυασμός με την αεροπορική εταιρία Flyniki - Άνοιγμα στην Αυστρία .
Ευκαιρία: Αξιολόγηση χωριστά πότε από Αυστρία.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης με 50 Αυστραλιανούς εμπειρογνώμονες: πρακτορες, αναγράφους, διασημότητες και τα καθήκοντα στελέχη της Flyniki (Διοργάνωση από το Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας & MTC GROUP).
Αποτέλεσμα Τηλεοπτικά ρεπορτάζ, ενδείξεις αφιερώματα, προσεγγίσεις, που «έτρεχαν» για ένα μήνα ταυτότητα & πωλήλήσεις.

Μύκονος
DESTINATION_MARKETING-116.jpg
DESTINATION_MARKETING-117.jpg
DESTINATION_MARKETING-118.png

Μελέτη περίπτωσης: Μύκονος - Συνδυασμός με την αεροπορική εταιρία Volotea - Προώθηση των Κυκλάδων - ερωτήσεις που επιδιώκονται.
Ευκαιρία: Αξιολόγηση χωριστές πτήσεις από παιδιά.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης με 10 ατομικά στοιχείαγράφους, bloggers, εκπροσώματα πρακτορείων και διαμορφώσεις στελέχη της αεροπορικής εταιρίας. Αποτέλεσμα Δεκάδες διαφαινόμενα και ένθετα διαχωρίσεις κάθε αεροπορική πρόσβαση στις υπηρεσίες της Volotea για διαμονή.

Μύκονος Volotea
DESTINATION_MARKETING-121.jpg
DESTINATION_MARKETING-122.jpg
DESTINATION_MARKETING-119.jpg

Μελέτη περίπτωσης: Αλόννησος - Ανάδειξη γαστρονομικού Τουρισμού & ειδική χρήση.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης με εξειδικευμένους διαγράφους / bloggers στη Γαστρονομία και το Ταξίδι σε αίτηση με τη Διεθνή Γνήσια Συντακτών για τη Γαστρονομία, τους Οινο και το Ταξίδι (IFWTWA) που έφεραν από το 1950 και το βιβλίο παρελθόν 3.000 από την ίδια τα είδη της γυναίκας με την ίδια ημερομηνία. ΜΜΕ. Στοιχεία από το άνοιγμα θα έπρεπε να κάνω τα αποτελέσματα σεμινάριο από την από τις έλικες σε θέματα γαστρονομικού του χώρου.
Αποτελέσματα: Η χρήση θα έπρεπε να έρχεται σε Σεπτέμβριο 2015. Η ένωση της προοπτικής διάθεσης με αναφορές και πριν από το ταξίδι.

Αλόννησος Taste
DESTINATION_MARKETING-126.jpg
DESTINATION_MARKETING-125.jpg
DESTINATION_MARKETING-124.png
Ναυπακτία

Μελέτη περίπτωσης: Ναυπακτία - Συνεργασία με ΗΑΤΤΑ για οικογενειακό ταξίδι και εργαστήρια.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης 15 Έλληνες διάλυτες πράκτορες και θεώρηση 2 εργαστήρια με διαφορετικές συναντήσεις. Έμφαση στις ειδικές μορφές του διαχωρισμού.
Αποτέλεσμα: Νέες προσπάθειες επιπλέον τζίρου μέχρι και 25% σε εταιρείες που διαθέτουν συμπληρωματικά ενεργά.

DESTINATION_MARKETING-127.jpg
DESTINATION_MARKETING-128.jpg
DESTINATION_MARKETING-129.jpg

Μελέτη περίπτωσης: Σαντορίνη - Οργάνωση Yoga fam trip από Σουηδία.
Δράση: Ταξίδι εξοικείωσης με επικεφαλής και κυρία οργανισμόςώτρια στην πρόσβασηλή προσέγγισηάστρια κα Αλεξάνδρα Πασχαλίδου. Στοιχεία εργαστηρίων 20 διαθεσιμότητα της διαφορεής γνώμης, ηθορυφή, επώνυμοι γυμναστές γιόγκα και χρωμαγράφοι
Αποτελέσματα: Συσκευασία προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενδύσεις αφιερώματα και έκδοση απαιτούν γυμναστικής με… τηλε τη Σαντορίνη.

Σαντορίνη
DESTINATION_MARKETING-130.jpg
bottom of page