Τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις που διαμόρφωσε η πανδημία μαζί με τη σταδιακή απεξάρτηση του τουρίστα από τον μαζικό τουρισμό περιγράφει ο Νότης Μαρτάκης σε συνέντευξή του στο πρώτο τεύχος του ιστορικού επαγγελματικού περιοδικού "Τουριστική Αγορά" που κυκλοφορεί και πάλι. Ο Πρόεδρος του ομίλου συμβούλων τουρισμού MTC GROUP τονίζει ακόμα ότι "η επαγγελματική συνέπεια στη διαχείριση ενός τουριστικού προορισμού επιβάλλει τον μη περιορισμό στα μέχρι σήμερα στερεότυπα στον τομέα του μάρκετινγκ και της προβολής, αλλά να λαμβάνει μέριμνα για τη συνολική διαχείριση σε επίπεδο και της τουριστικής ανάπτυξης και κυρίως να προσαρμόζεται σε όσα η αγορά ζητάει και όχι να επιβάλει στις αγορές αυτό που ο προορισμός διαθέτει". Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης : http://www.e-compupress.gr/magazines/free/ta/287/74/
top of page
bottom of page
コメント